Heb je vragen?

Heb je vragen?

Wij helpen je graag!

Vragen over Private Lease?

Heb je een vraag over schade, heb je pech onderweg of heb je vragen over je Private Lease contract?

  • Contracten vóór 1 april 2025 zijn getekend met Mobilize Financial Services.
  • Contracten na 1 april 2025 zijn getekend met Santander Leasing B.V.

Op je leasecontract staat welke versie van de voorwaarden van toepassing zijn.

Pech onderweg

Vanuit Nederland en het buitenland: 0031 88 303 53 03

Schade

Neem contact op met je Renault-dealer

Overige vragen

Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.

Pech onderweg

Vanuit Nederland en het buitenland: 0031 88 532 74 00

Schade
Overige vragen

Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.

Wellicht staat je vraag tussen de veelgestelde vragen.

Vragen over onze auto's?

Heb je een vraag over een auto, dan kun je het beste bij één van onze dealers terecht.

Vraag het de dealer

Dit is er bij Private Lease inbegrepen
Voor een vast maandbedrag rijd je in een gloednieuwe Renault. Onderhoud, APK, wegenbelasting, verzekering en pechhulp zitten erbij. Je hoeft dus alleen maar te rijden en te tanken (of op te laden).

Altijd onderhoud bij Renault-garages
Lease je bij ons? Dan krijg je onderhoud bij officiële Renault-garages. Onze experts houden je auto in topvorm.

Alle voordelen op een rij

  • Rij altijd een nieuwe auto en bepaal zelf hoe hij eruit ziet.
  • Met onderhoud, APK, wegenbelasting, verzekering en pechhulp erbij
  • Geen onverwachte kosten achteraf
  • Kosteloos opzeggen bij ziekte of ontslag
  • Inclusief schadeverzekering voor inzittenden

Beschermd met het Keurmerk Private Lease

We hebben het Keurmerk Private Lease. Daarmee krijg je 14 dagen bedenktijd, eerlijke voorwaarden en bescherming tegen te hoge kosten.

Lees meer over dit keurmerk

Private Lease Keurmerk
Renault Private Lease